Doğum kontrol hapı kullanıyorum 10 gün oldu bugün tuvalette silince peçeteye geldi kahverengi akıntı bi çay kaşığı kadar diyim bir dahada gelmedi öncesinde de 3 gündür beyazımsı sarımsı akıntı vardı yazmıştım hatta bu nedir gelen hapın yan etkisi olabilir mi