4 aylık her akşam 8 9 arası uyuyup gece emdirdiğimde kendiliğinden geri uyuyan sabah 7 gibi kalkan bebeğim bugün 1de kalktı emdi ve halen uyumadı. Kafayı yemek üzereyim uykusu var ama ııııı ııııı ııııııı layıp duruyor. Sabahları da kucağıma alayım diye böyle ıııııı lar. Şimdi de uyku akıyor gözlerinden 2 saati geçti baygın baygın bakıyor uykuya geçemedi bir türlü😢