Canım benim.. ben de bu günler nasıl geçecek diyordum. Annem yanımdaydı o da ben de zombiye dönmüştük uykusuzluktan. Zor evet ama inan ki geçiyor ve 4. Aydan sesleniyorum o ilk günler o sorluklar bile özleniyor keşke daha çok koklayıp yüzüne gözüne daha çok dikkat etseymişim diyorsun🥹 her anın tadını çıkar, ne ara geçmiş 4 ay anlamadım. İlk günler asla geçmeyecekmiş gibiydi.
Ben 2. Haftamda süt sağma olayına aydınlandım. Süt sağıyordum ve bazen annem beni uyandırmıyor sağdığım sütten veriyordu öylelikle biraz olsun dinlenebilmiştim. Ah anacığım o hiç dinlenememişti beni düşünmüştü hep, gözlerim doldu bak hatırlatınca😢