annebebek012 aşko bende giriş kattayım ama karanlık, valla bende başta borcu bitince satar iyisini alırız diye aldım ama 🤷♀️🤷♀️Şu şartlarda kiraya da gözüm kesmiyo doğrusu, çocuklarımın odası var şükür ama benimde hava alan yerim yok, ben sabretmeye çalışıyorum❤