@mervedizdar ben Darıca da oturuyorum yani Gebze’ye yakın ve o dediğiniz hayvanat bahçesi bize 15dk uzaklıkta olmasına rağmen biz oraya gitmedik sırf kızım hayvanları görsün bizede değişiklik olsun diye ormanyaya gittik daha önce bı kere gitmiştik farklı yerini gezmiştik bu sefer de kızım için hayvanları görsün öğrensin diye gittik leyleklerin tavşanların boşta gezdiğini gördüm şaşırdım açıkçası ama diğer büyük hayvanların bazıları kapalı ortamda bazıları açık alanda duruyodu sıcak olduğu için bir iki tanesi içerde olduğu için göremedik mesela kanguru vardı bembeyaz ona çok hayran kaldım tavşan gibi ama ön ayakları kısacık ilk defa yakından gördüm 🤗