ArasEgeninAnnesi Arkadaşlar bir akrabamın bebegi 3 aylık ve 7 kilo oldugunu söyledi bana biraz fazla geldi sizce normal mi ayda 1500kilo alıyormuş ve saglık ocagı hemşiresi normal demiş 🤭
Aselikra ArasEgeninAnnesi benimde kızim 3bucuk aylik 7700 kilosu ebe normal diyor . Ne gibi anormallik olabilr ki? Ilk 2 ay 1bucuk kilo aldi 3.ay 1 kilo aldi