Kızlar bebeğim 2 gün sonra 8 aylık olucak normalde yemesi normaldi biraz oyalayınca yerdi şimdi ağzına lokma sokmuyo ne verssm diliyle dışarı atıyo gerçekten ağlicam çok zorlanıyorum sütümde yok aç yatıyo karnından bildiğiniz ses geliyo açlıktan bu sorunu yaşayıp çözen oldu mu