Essr çok geçmiş olsun bizde şuan yaşıyoruz 15 gün önce hafif ateş vardı diş sandık ama 3-4 gün hiç bişi yiyemedi 7 aylık bu arada bebeğim
1 hafta sonra popo el ve ayaklarda döküntüler çıktı ama baya fazla. Doktor kalmosan losyon verdi her akşam yatmadan önce yıkadım sürdüm sabah akşam
Şuan döküntüler geçmek üzere. Ama Malesef bana da bulaştı ağzımın için ful yara kullanmadığım uygulamadığım şey kalmadı 1 haftadır benimde ağzımdaki yara geçmiyor emziriyorum ve hiç bişey yiyemiyorum 3 kilo verdim nerdeyse. Bebeğim daha kolay atlattı diyebilirim ama ben hala çekiyorum