twinmomy Herkese merhaba, İkizlerim için (5, buçuk aylık) hamak beşik almak istiyorum. Kullanan ve öneren var mı ? Bir de kaç aya kadar kullanılabiliyor.
Mommyhann twinmomy en fazla 1.5 yaşına kadar kullanabilirsiniz içleri kücük olduğu için hem rahat edemiyorlar hemde ayaklandıkları için düşme riskleri oluyor neden böyle bi tercih yaptınız ?
333bd twinmomy ben 5 aylıkken almıştım baya 2 yaşını geçene kadar kullandık oğlum çok seviyordu. İçine girip kendi uyuyordu hiç düşme falan yaşamadık en güzeli de istediğin odaya rahatça taşı ben memnundum
suheyla92 twinmomy ben odasina hamak kurdum balkon kapısından oda kapısına gunduz orda uyuyor cok rahat 😂