3-4 gündür düşünüyorum. Yakınım da yaşıt kimsemiz yok. Yani o kadar derin düşündüm ki burası hiç aklıma gelmedi🙃
Şimdi bilemiyorum gelişimsel açılarını(her çocuk farklı olduğu için) o yüzden sizin anlayacağınız bir cümle kuruyor mu? Veya herhangi bir kelime söylüyor mu?
Bizim ki balona üf der, arada kafasına esince nadiren baba veya mama der, anne nerdeyse hiç yok ama zor durumda söyler, dede der, yürürken ayağının tekini kaldırıp basar ve tak der, get der (git demek), gel diyemez ama eliyle gel yapar, hav hav der, yemeği beğendiği zaman ımmm yapar…
Ama anlattıklarımı yani ben tekrar edelim mi anneciğim dediğim zaman hayır yapıp kafasını gider. Kendi kafasına göre takılıyor. Hani beraber yapamıyoruz. Sorun ettiğimden değil. Pinpirikli bir anne değilim 😂 sadece merak ediyorum. Yani yaşıtları nasıl benim oğlum gibi inatçı veya dik başlı mı kendi bildiğini mi okur? Sizinle oyun oynar mı yani mesela. Benim ki benimle değil de babasıyla oynar beni görünce memek ister o yüzden oynayamayız. Ekran gösterir misiniz? Gününüz nasıl geçiyor? Çok merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🙃☺️❣️