asafcinar Kızlar bebeğimi sütten kestim 4 gündür 3 gündür ağrı yoktu bugün aşırı ağrı var duramıyorum ağrıdan ne yapmam gerekiyor tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur musunuz ?
DefneNil_ asafcinar sağarsanız gelmeye devam eder kendi haline bırakıcaksın. Bi kaç güne kesilir sütün n canım
Elistos1 asafcinar sağımı otomatik pompayla değil maunelle yapacaksınız ya da elle sıkacaksınız biraz şişkinliği almak için onun haricinde soğuk uygulama yapabilirsiniz
dondurmalisuflem asafcinar sağım yapmazsan mastit olursun canım sağmazsan o süt bitmez sağarak bitiriceksin sütü. Her dk sağmayacaksın günde bir kere mesela seni rahatsız ettiğinde sağman yeterli.
DefneNil_ asafcinar sıkmayan bol bir sütyen takmanızı öneririm onun dışında ılık bir duş alabilirsin. Şuan hala süt üretimi devam ettiği için şişlik ve ağrı olması normal. Emzirmediğiniz ve sağmadığınız için birkaç güne süt üretimi duracaktır.