Kızlar bebeğimi hastaneye goturucem nesi var bilmiyorum bı hastalandı ama iyileşti o sıra mama meme reddi başladı iyi kötü yoğurt ve günde toplasanız 4 kere falandır emiyo ama çocuk hep öğürüyo hatta uyuduğu esnada bile öğürüyo başına böyle birşey gelen varmı acaba yani bı hastalığın belirtisi olabilirmi