Elifsare21 sınıftaki çocuk sayısı arttıkça ne kadar iyi bir öğretmen de olsa her gün her gün her çocukla ilgilenmesi çok zor. Onların yerine kendimi koyuyorum. Altına çiş yapan mı dersin, sıranın üstüne çıkıp koşan, anne diye ağlayan, arkadaşına vuran vs vs. İşleri diğer branşlara göre oldukça zor. Ve teneffüste yok. İster istemez çocuğunuza düşündüğünüz özeni göstermeyecektir. Pedagog takibi de var. Zamanla mutlaka aşacağınızı düşünüyorum. Belki çok iyi bir arkadaşı olacak ve hep gitmek isteyecek okula. İyiyi çağıralım