sevcanozdemir Merhaba anneler oğlum 8.5 aylık suyu meyve suyunu vs hala biberonla veriyorum siz ne zaman alıştırma bardağına geçtiniz ve bebişiniz alışmakta zorlandı mı nasıl oluyor o süreç merak ettim 🥰
Kuzularinanasi sevcanozdemir 6aylik olunca gectik.normal bardakla da iciyordu pipetliye de alisti 7aylikken fln