Merhabalar,
Evet sorum başlıktaki gibi. Gündüz 3 buçukta uyumaya başladı arada beslenme için çok kısa sürelerde kaldırabildim, bu saate kadar 3. öğününü yaptı gözleri yarı kapalı vaziyette. Biberonu bittiği an hatta bir öğününde bitiremeden uyuyakaldı. Altını değiştirdim olmadı kucağıma aldım olmadı hala uyanmıyor. O saate kadar doğru dürüst uyumamıştı ama bu normal mi? Daha önce başınıza böyle bir şey gelmişti miydi? Geldiyseniz ne yaptınız? Ateşine bakıyorum normal ve bugün ekstra hiç bir şey olmadı.