Lavinya_ hırçınlığı azalabilir ama telefonu kesince mucize beklemeyin benim oğlum hala bizimle oynar. Çok az zamanlarda kendi başına oynuyor. Siz yine kendi rahatınızı düşünüyorsanız böyle bir dünya yok yani onu söyleyeyim. Konuşması iyi olabilir tek kriter bu değil. Dışarı çıktıgında veya evin içinde keşfedeceği her dakikayı ekran yüzünden kaçırıyor. Zekasına ket vuruyor.
Telefonu kesmek için pat diye kaldıracaksınız. Parka götüreceksiniz , beraber oynayacaksınız , neyi seviyorsa onunla meşgul edeceksiniz . Hayatındaki rutin olmaktan çıkacak bu. En azından telefon istediği zaman çıkardıgı taşkınlıktan kurtulursunuz.
Ama dediğim gibi telefon vermezsem gider kendi başına oynar diye düşünmeyin.
Algısı daha açık olacağından eminim. Şimdiye kadar alışmamış olsaydı işiniz daha kolay olurdu benim oğlum 2,5 yasında ben artık yavaş yavaş izlesin diyorum niloya falan açıyorum ama izlemiyor. Alışmadı çünkü