Blackmom Arkadaşlar kardeşim erkek arkadaşıyla bugün konuşmuşlar artık bir yola girelim vs diye neyse beni aradılar nasıl yapalım vs.. şimdi aileler birbirini tanımıyor. Aynı yöredeniz Siirt- Diyarbakır 2-3 saatlik mesafe var.. Kardeşim diyo ki söz nişan herşey bir arada olsun bir kere de bitsin git gel yapmayalım (ikisi İstanbul da ) aileler memlekette Annem de diyo öyle olmaz önce gelecekler konuşacaklar isteyecekler sonra söz nişan vs.. Nasıl oluyordu bu işler nasıl ilerlemelidir ? Benimkiler çok uzaktan geldikleri için ve tanışıklıkları olduğu için isteme söz bir arada nişan ertesi gün olmuştu.. Önceden bohça alışverişini yapmıştık hazırlanmıştık yani herşeyi
sevimbarin Blackmom Şimdi artık herşeyi bi arada yapıyorlar ama annenizin dediği gibi önce bi tanışma yapsınlar sonra söz nişan aynı gün yapılabilir şimdi hem tanışma söz nişan olursa olmaz tanıdıktan sonra bir araya getiriyorlar herşeyi ayrı ayrı uğraşmamak için
Simsimy Blackmom Eşim annesini alıp bize yemeğe geldi bir gün. Aileler tanışmış oldu. Daha sonrada tarih belirlendi isteme, söz, nişan hepsi bir arada oldu. Benim ailem Fethiye’de, eşimin aileside İzmir’de. Eşimle bende farklı bir şehirdeydik.
merkursavascisi_06 Blackmom yani anneniz de haklı kardeşiniz de. Kızı illaki vereceklerse en olmadı şöyle olur kardeşiniz ve sevgilisi bi kaç gün gelirler bi gün aileler tanışır iki gün sonra falan da söz nişan bi arada olabilir bence. Ben de ailemden ayrı şehirde yaşıyorum eşimin ailesi burda. Biz önce burda aileler tanıştırdık bir ay sonra da söz nişan bi arada oldu ondan bir ay kadar sonra da ailem eşimin ailesinin evine ziyarete gelmişti. Böyle süreçler çok yorucu oluyo hele de şehirdışı durumu olunca zor oluyo kardeşinize çok hak veriyorum bi sefer de olsun geçsin istemekte çok haklı
Beyninizikullanmakucretsizdir Önceden gelip istemem oldu birkaç hafta sonrada söz, nişan bir arada oldu. Ama nişanlanacak çiftler uzakta olduğu için isteme tanışma olduktan sonra ayrı bir tarihte söz nişan yapmaları daha iyi olur. Tabi yine siz bilirsiniz. Hepsi ayrı ayrı çok yorucu olur.
Blackmom merkursavascisi_06 @Beyninizikullanmakucretsizdir Yani aileler tanışmıyor.. önce onların bize gelip isteme ve tanışma yapmaları gerekiyor.. daha sonra biz olumluysak 😂haber verip okeyliyoruz.. Sonra tekrar geliyorlar söz ve nişan mı yapıyorlar ? Onlar bizi ne zaman çağıracak evlerine insan görmek ister
Beyninizikullanmakucretsizdir Blackmom hepsini ayrı ayrı yapan bile gördüm çok saçma kimseye tavsiye etmem 🤣
AnnaKurt Beyninizikullanmakucretsizdir Maşallah Ahqkqkjq dedem şey demişti bunlar seni almayacak herhalde boş ver evlenme ben seni muhtar yapayım hhahahahahahahahha
merkursavascisi_06 Blackmom bizde işte önce benim ankarada oturduğum evde aileler tanıştı, sonra memleketimde ailemin evinde isteme söz nişan bi arada oldu aslında annem ayrıyeten nişan istedi ama ben masraf ve yorgunluk istemediğim için yapmadım hala annem kırgın o konuda bana🥲🥲 söz nişan olduktan sonra gitti ailem eşimin evine ama bizde iki aile de çocuklarımıza güveniyoruz modundalardı aileler de ilk tanışmada ısındılar birbirine 🙃 ama sizde eğer mümkünse bir hafta falan kardeşiniz izinli olursa atıyorum ilk bi size gelip tanışma olur iki gün sonra siz gidersiniz erkek ailesinin evini görüp orda sohbet muhabbet edersiniz bir hafta dolmadan son bi günde gelip Allahın emri derler söz nişan bi yerde olur nolacak sanki😊
Beyninizikullanmakucretsizdir Blackmom bizde de aileler tanışmıyordu. Gelip tanıştılar istemem oldu. 2-3 hafta gibi bir süreydi yanlış hatırlamıyorsam söz nişan oldu. Bunlar Mayıs ayında oldu. 5 Ekim’de kına yaptık 7 Ekim’de de düğün oldu 🤭
Beyninizikullanmakucretsizdir AnnaKurt Kız bizim taraftakiler uzatma taraftarı değil hemen olsun bitsin istiyorlar 🥴 bu gözler hepsini 1 ay içinde yapanı bile gördü dur 2 hafta olan vardı yeni aklıma geldi 🤣 senin durum baya karışık galiba 🤭
Beyninizikullanmakucretsizdir AnnaKurt araya sorunlar girer diyorlar. Aslında dinen de önemli birşey olmadığı sürece uzatmamak gerekiyor. Hayırlı işler ne kadar çabuk yapılsa o kadar iyi derler. Eminim bu dediğime linç gelir bekliyoreee 🤣
iremyy Beyninizikullanmakucretsizdir Doğru, biz ilkte nişandan dönüp ikincide çat diye nikah bastık direkt. Boşuna uzatıyorlar 🫠
AnnaKurt Beyninizikullanmakucretsizdir Aynen. Dini nikahım sözümle olmuştu zaten benim. Ama hastalık falan bayağı bir şey oldu
Beyninizikullanmakucretsizdir iremyy ne kadar erken o kadar iyi derler. Eşimin tarafında dini nikah istemeden sonra yapılıyor. Ben bunu çok yanlış buluyorum. Tamam amaç günah olmasın diye olabilir ama bunlar anlaşamazsa ne olacak? Kadın evlenip ayrılmış gibi oluyor.
Beyninizikullanmakucretsizdir AnnaKurt biz dini nikahı düğün günü yaptık daha doğrusu ben öyle istedim hiç pişman değilim sjjsjsj 🤣 köydeki karılar fısır fısır konuşmaya başladı. Tabi anacum ağızlarının payını verdi 😌