Kızlar bebeğim 55 günlük. 37 haftalık 2950 doğdu. Şuan 4.800 kilosu. Gayet normal diyorlar. Sütümü sağıp veriyorum maalesef 5 gün küvözde kalmıştı orada biberona ve emziğe alıştırmışlar. Meme reddi oldu sütümde şuan yavaş yavaş çoğaldı zaten artık mamayı bıraktım sütüm yettiği için sağıp veriyordum. Ama 1-2 haftadır bebeğim aşırı gazlandı. Damlada işe yaramıyor. Normalde 90-120 arası içerdi şimdi 50-60ı zar zor içiriyorum. Acaba fazla mı içiriyordum gaz yaptı kaç ml içirmem lazım, gazına başka ne iyi gelir kimyon çekirdeği anason rezene çayı içiyorum, gaz yapacak bişey yiyip içmiyorum, kiraz çekirdekli kemer ve patik kullanıyorum, elma yağıyla karnına ayaklarına masaj yapıyorum, spor yaptırıyorum ama gazı geçmiyor. bilenler yardımcı olursa sevinirim