Selam güzel anneler, yazacaklarımdan dolayı lütfen beni eleştirmeyin, anksiyetenin nasıl birsey olduğunu bilemezsiniz o yüzden makul eleştirin eleştirecekseniz🙈
Oğlum 15 gün sonra 2 yaşına giriyor, 3lü,4lü hatta bazen 5li cümleleri var, bildigi kelime sayısını sayamam baya bir fazla, derdini konusarak anlatır telafuzu tam oturmamış olsada. Göz teması, adına bakma gibi durumlardada sorunumuz yok, adını, babasının ve benim adımı, dayısının adını vs bilir. Parkta sosyaldir yasıtını görünce yanasır, onunla konuşmaya calısır gülümser vs. Hayali oyunları, -mış gibi yapmalar var , mesela telefonla konusuyormus gibi, balık tutuyormus gibi vs. 9aylıkken yürüdü, ilk kelimeside 8ay civarı gelmistir asagı yukarı. İcin, önce, sonra, benim, senin gibi baglaçları zamirleri yerinde kullanır. 2 ve 7yi unutsada 10a kadar sayar, yani çok sükür 2 yıldır tepesindeyim ve gelişiminin hep güzel oldugunu düşündüm bugüne kadar, hala daha öyle oldugunu düsünüyorum ama birkaç gündür dikkatimi ceken bazı oyuncakları dizmesi, mesela 3 tane top varsa 3 ünü yan yana diziyor 1-2-3 diye sayıp tek tek vuruyor onlara, ama dizerken cok nizami diziyor öyle vuruyor. Bugün yazlıkta oynasın diye okey taslarını ve ıstaka vermiştim onlarında hepsini kapalı sekilde diziyordu, dikkatimi cekti dizerken izledim taşların yarısına kadar dizdi sonra sıkıldı bıraktı ama dizdiği kadarıda cok nizami sıralı ve hepsi kapalıydı. Bunun dısında birde arada tam parmak ucunda olmasada topukları hafif havada yürümesi oluyor, annecim güzel yürü diyorum, düzeltip devam ediyor. Ben tabi bu kadarla hemen anksiyete krizlerine girdim, kendim kendime telkin vermeye calısıyorum sürekli cocugun birseyş yok diyr, esim vs bana destek olmaya calısıyor ama zorlanıyorum. Özel egitimci uzman bir tanıdıgıma tanıstım, bana psikoloğa git dedi🙈 Lütfen siz de birsey söyleyin, icimin rahat olmasına ve birilerinin bana saçmaladığımı söylemesine cok ihtiyacım var. Yazdıkladımdan dolayı incinecek anneler varsa, şimdiden Özür dilerim.