ftmgln Kızlar 7 ay 20 günlük bi oğlum var düzenli adet oluyordum ama bu Ayıda sayarsak 2 aydır olmuyorum korunuyoruz eşimle ama hamile olabilir miyim normal mi emzirdiğim için ?? Test yapıcam ama bi heyecan yaptım bi türlü elim gitmedi
Irmakk1 ftmgln emzirmekle hamilelik ne alaka ? Tabiki de olabilirsin 2 aydır adet olmuyorsun neden test yapmiyosun peki?. Biz 2 gün geciksek hemen test yapıyoruz
Anne2105 Irmakk1 kanka sakin ol 😅emzirmekle hamilelik alaka dememiş ki kadın emzirdiğim için gecikmiş olabilir mi diyor 🥹
ftmgln Irmakk1 ben istiyorum eşim istemiyor onun için korunuyoruz tbi oğlumda küçük ama heves ettim gibi oldu ondan cesaret edemedim emzirdiğim için adet olmaman normal mi diye yazmak istedim ama heyecandan cümle kuramadım sanırım
adaatuna ftmgln prezervatif, doğum kontrol hapı, spiral daha güvenilirdir :) Geri çekilmeyi korunma sananlar var burada maalesef
LezizeNine ftmgln test yapmadan bilemezsin derin nefes al tut nefesini testi yap sonra sonucu yaz buraya yoksa çatlarım meraktan 😂😂
drkrd ftmgln ayy nasıl cesaret ediyosunuz küçücük bebeginiz varken ya valla ben bir çocukla kepazeyim
ftmgln drkrd Allah’a şükür oğlum sakin bir bebek h bir zorluk çekmedim ama isteyerek olan bişi değil zaten korunmadan asla yapmıyoruz eşim istemediği için