Kızlar iyi geceler, 3 yaşında oğlum var. Ekran izleme hala hayatımızda yok özellikle hafta içi. Hafta sonları da daha çok 30 dk şeklinde benim gözetimim de bakıyor. (Uçak yapımı, spor programları açıyoruz) şimdi asıl sorum şu tatile gidicez kısmetse ve tableti yanımıza alalım dedik . MENTAL-Up diye bir uygulama var. Üye olalım en azından interneti de doğru kullanmayı öğrenmiş olur diyoruz eşimle. Bu tarz uygulama kullanan varsa ya da öneri artısı , eksisi nedir merak ediyoruz.