Kızlar çok yoruldum oğlum Eylül 13 de 3 yaşına girecek 4 aylık oğlumda var ilk tuvalet eğitimine Mayisda başladık aile apartmanı kayınvalidem ben denedik olmadı bir ay sonunda yine bez taktım memlekete gittiler onlar gidince yine başladım Haziran sonu 10 günde alıştı arada kaçırdı ama genelde söyledi daha sonra azıcık kaçıedı hemen söyledi gerisini klozetine yaptı derken 10 günden fazladır asla söylemiyor çişini tutuyor yaomiyor az kaçırıyor gel yapalım dihorum istemiyor kaçıyor kakasını da altına uapmaya başladı artık o kadar yoruldum ki aşırı tepki veriyorum kızıyorum yeri geliyor anlatıyorum yok anlamıyor ne yapmam gerekiyor çok çıkmazdayım nasıl davranacağımı şaşırdım