Kızlar son bir haftadır oğlum gece he sürekli Uludağ ağlıyor emzirmeye çalışıyorum tutmuyor ağlıyor dalamiyor öyle bir durun yaşayan var mı sıcaklık desem akşamları serin artık uykuya dalamiyor. Dış mu atak mı bile varsa yazabilir mi benim gibi olan anneler var mi