Themom_ benim teyzem geçen sene karın germe ameliyatı oldu. Çocukken bir araba çarpıyor ve apandisi patladı diye ameliyata alıyorlar karnını ters T şeklinde yarıyorlar ve saçma sapan bir birleştirme yapıyorlar. Yetişkin olunca da 3 sezaryen geçiyor başından. Karnı çok berbat bir haldeydi hakikaten. Sonra bu ameliyatlardan dolayı geçen sene göbek fıtığı olmuş teyzem. Doktor da oradaki dokuların berbat halde karnını germemiz lazım o bölgeyi almamız lazım demiş. Teyzem de mecburen oldu, çok korkuyordu o yüzden yıllardır olmuyordu normalde. Üstüne bir de diyet yaptı taş gibi oldu valla. Görüyorum içim gidiyor teyze ne güzel dümdüz karnın var artık diyorum, yani dediğin gibi ızdırap gibi bir işlem ama sonrasında kendine dikkat edersen süper olmaya devam edersin 😄