sevimbarin aylinburay Ay bende 😁 deliksiz uyumak değil de sabahın 6sında kalkıyor ya böyle 9e kadar falan uyumak istiyorum o kadar tatlı geliyor ki o uyku 😁
aylinburay sevimbarin bizimki de aynı saatlerde kalkıyor ve gündüz uykusu yok nerdeyse o saatte uyku aşırı tatlı geliyor malesef ki 😃