Kızlar bebeğim 5 aylık bazen kendimi çok yetersiz hissediyorum acaba ona yetemıyormuyum bazen kızıyorum ona bazen çok ilgilenemıyorum ama her dakika yanında olmaya çalışıyorum şı sıralar dişten dolayı çok huzursuz aglıyor cok üzülüyorum birley yapamıyorum diye çok seviyorum evladımı onun için canımı veririm ama hic canı yanmasın istiyorum 😔