suheyla92 ikizmom_ annemde var cok guzel temizliyor. Alerjik bebegi olanlara tavsiye edilen bi makine yani temizlemesi gercekten cok basarili. Vakum seviyeleri var en yuksegi ck yuksek sesli. Basligi ozel robot baslik doner fircalari var o yuzden agir.
ferkush ikizmom_ annem kullanıyor toz alerjisi olduğu için almıştı çok güzel temizliyor ama çok yüksek sesli çalışıyor ve ağır kullanımı çok rahat olmuyor eski ve yeni modelini kullandı. Bir de sürekli bakım için arayıp darlıyorlar.
ikizmom_ yunusbusraa evet biz aradan önce o markayı düşünüyorduk lakin ömürlük olsun diye aura yi almaya karar verdik
anniiiii ikizmom_ İstanbul bende aldım yıkama için en çok aldım inşallah memnun kalırım teşekkür ederim geri dönüş için
ikizmom_ ferkush evet sesli günlük kullanım için zor ben hafta bir kullanıyorum senelik bakımı var yıkmasi gayet başarılı
ikizmom_ BirTim kesinlikle çok memunum Bi kaç şey dışında tuvalet eğitiminden sonra almaya karar verdim iyiki de almışım
ikizmom_ anniiiii ben memun fakat şöyle Bi sorun var yıkma suyu çabuk bittiyo köşe takımı ve 4 metrekare halida 3 kere su yapmak zorunda kaldım ama tertemiz oldu
Huma_kus34 ikizmom_ ben kullanıyorum yıkamak ıcın bıraz zahmetli su haznesi az ve surekli suyu boşalt doldur yorucu oluyo benım ıcın ama normal süpürmesi müg toz alıcı