Valla bizzat yaşadım bu durumu. Kucağımda 4 aylık bebişim varken 1 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim. Dünya başıma yıkılmıştı sanki. Şimdi doğurdum 7 aylık. Zorluklarını çok çok fazla yaşasamda diyorum ki iyiki doğurmuşum. ((Tabiki şimdi fazla dikkatliyim tekrar o duruma düşmiyeyim diye🤣🤣))