agacsizkoala psikolojikdanismanannee tabii ki yaparım benim dikkatsizliğimden hamile kaldıysam bebeğin suçu ne
Damla_eflin psikolojikdanismanannee Beklemediğim bir zamanda hamile kalsam, tabikide bebeğimi doğururum. Sonuçta yanimdaki nasıl canımsa oda öyle bir şekilde.
Gryffindor Elbette yapardım. Başım gözüm üstüme. Kesinlikle istemiyorum diyen düzgün korunmalı. Bebeğin bir suçu günahı yok.( He korunsa da olan oluyor böyle de bir durum var)
shurup psikolojikdanismanannee bu kadar kesin sonuç veren doğum kontrol yöntemi varken ve korunuyorken hamile kalınırsa bence o çocuk Rabbimin bi armağanı ya da imtihanıdır. Başımın gözümün üstüne.
Meri-Mel psikolojikdanismanannee Bir sürü korunma yöntemleri varken dikkat etmedimse,ya da ettim de onca şeye rağmen oldu ise Rabbinin emaneti der yaparim çünkü ilk değil binlerce yıldır bu şekilde olan çocuk ve anneler var ilk ben olmayacağım zor olacak belki de ama yine de evlat işte ☺️💓🤲🏻
hogwarts psikolojikdanismanannee yaparım heralde bilemiyorum aldırmaktan korkarım ben ya kürtaj falan o kadar acı çekeceğime bebeği doğur daha mantıklı geliyor bana
dilberhala1 psikolojikdanismanannee Oyy tabiki doğururum. Keyfi kürtaj kucağımızdakini öldürmekten hiçbir farkı yok benim gözümde
krmhraa psikolojikdanismanannee Olduysa eğer nasip olduysa herşeye rağmen tabiki doğururum hatta doğurdum ilk bebeğim 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim korkutucu geldi ilk başta ama şuan iyi ki diyorum şimdi biri 3 yaşında diğeri 20 aylık geçen hatfada hamile olduğumu öğrendim herşeye rağmen rabbim nasip etti onunda bu dünyada nasibi varmış çok üzüldüm çok ağladım ama yapacak birşey yok bir cana kıyamam Allah kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez
krmhraa psikolojikdanismanannee zor tabiki ama onların bir gülümsemesi bile herşeyi unuturuyor hep şükür ediyorum iyi’ki varlar bir şekilde büyüyorlar Allah yardım ediyor
psikolojikdanismanannee Simsimy Maşallah 🧿 Nasıl bir süreç yaşadınız? Zorlandığınız veya pişman olduğunuz zamanlar oldu mu?
dilberhala1 Simsimy Bizim ilk bacım ilk elin günahı olmaz dedik 😂😂 Ye hamile muhtemelen beklenmeyen bir zamanda geldi
Simsimy dilberhala1 İkinciyede kalsam doğururum ay ne yapılır ki başka ( hamile olduğumu öğrendiğimde kocama ne yapıcaz diye sormamı es geçelim lütfen ahahah )