Bebeğim henüz 1 ay 15 günlük,emme refleksi şimdiye kadar çok güzeldi. Sağıp biberonla veriyordum veya emziriyordum. İki gündür hiçbir şekilde ne doğru düzgün emiyor ne de biberonla içiyor aç olduğundan eminim ama kesinlikle yemiyor ,10 dakikada 20 CC icerse ne mutlu