Eşim,ben ve annem 2,5 aylık bebeğime bakıyoruz ama yine de yoruluyorum çünkü uykusu çok değişken. Bir düzen oturtmaya çalışıyorum ama bir bebek gündüz kesintisiz hiç mi uyumaz. Aralarda şekerleme yapıyor o da 10-15 dk. Bu şekilde uykusunu alıyor herhalde ki gece de uyumuyor. Sürekli gözü faltaşı gibi açık. Açlık ağlaması yapmıyor doyuyor eminim ama gözü açık 10 dk.durduktan sonra mızmızlanmaya başlıyor illa oyalıycaz konuşcaz ya da en çok rahat ettiği omuzda ayakta dolastircaz. Canımız çıkıyo tabi. Uyumuyor. Bütün gün gözü açık olduğu halde yorgunluktan bitap da düşmüyor gece de uyumuyor. Ayakta sallıyorum uyuyor dalıyor ama sallamayi bırakınca hopp yine uyanıyor, memede uyuyor memeden ayrılınca yerine koyunca yine uyaniyor, her akşam dışarıda bebek arabasinda gezdiriyoruz gezdirirken gayet sakin ,hatta uyuyakaliyo ama eve girince hoppp yine uyaniyo.Nedir bu anlamadım deli oldum artık ne yapmam lazım nasıl uyutucam ben bunu.