Kızlar 8 buçuk aylık oğlum bu sabah uyandığında ateşle uyandı. Hemen duş aldırdım ateş düşürücü verdim ilaç varken iyi etkisi geçince gene yükseliyor. Dr yazdım diş olabilir takip edin dedi. Bekleyin dedi gitmedik şimdide yarın pazar düşmezse napcam düşünüyorum. Ya üşüttü miniğim ya da dişten ama o neşeli çocuğum gitti🥺tüm günü uyumaklı geçirdi ama uyuyamıyor da hem ben bittim hem o çok yoruldu yavrum🥺