Merhaba ben kontrol için genelde girne askeri hastanesine götürüyorum. Kalabalık olmuyor en azından. Ama hasta olduklarında lefkoşa acil durum hastanesi çocuk acile gittim birkaç kez. Polikliniğe göre daha ilgili ve bilgili geldiler açıkcası. Ama hala türkiyede ki gbi bir doktor bulamadık ne yazıkki