mom97X büyük oğlum 2 yaşına girecek iki haftaya. 45 günlüktü gece uykuları uzundu 5 saat uyurdu. Sonra bir gaz sancısı başladı 6 aylık olana kadar ne gece ne gündüz uyumuyordu. Sonra ben işe dönmek zorunda kaldım gündüz uykusunu annem yaptırıyordu gece sürekli emmek için uyanıyordu. Kilosu iyiydi 9 aylıkken gece emzirmeyi kestim zaten sütüm az geliyordu ve mama istiyordu. Su vererek vs kestim gece beslenmesini. Daha az uyanmaya başladı ama sabah ben işe gitmeden önce mutlaka uyanırdı. 18 aylıktı mamayı tamamen kestim gün içinde katı gıda yiyordu gece uykuya geçmeden önce süt içmeye başladı. Ve çok huzursuz, hasta değilse gece uyanmazdı. Sabaha karşı uyanır ya su ya süt ister içip geri uyurdu. Şimdilerde ne zaman uyuyup uyanacağını asla kestiremiyorum. Bazen oluyor ki sabah 6da günne başlayıp 10-12 arasında iki saat uyuyup gece 11de zorla yatırıyorum bazen oluyor ki 12de ilk uykusundan uyanmışsa 15 gibi yeniden uyumak istiyor. Gece uykusu da çok sık bölünüyor çünkü gündüz aşırı aktif yaşadığı için gece sürekli rüya görüyor hareket ediyor yatakta. Çoğunlukla da uyanıyor. Bazen hemen dalıyor uykuya bazen uyumak istemiyor gece 4te oyun oynuyoruz falan 😄