Deletedmom814
benım kızım 5,5 aylık dogumundan beri ENDER BEY E gidiyorum ve gerçekten karsısındakini anlayabilen bir insan çünkü kendiside küçükken kalp rahatsızlıgı varmış o durumu psikolojiyi bilen biri
maddi veya manevi cok yardımcı oldu ve olmaya da devam ediyor
doktor gözü ile değilde bi arkadas gibi kendisi işinin de ehli
benım kızımda kalbi delik ve kalbe giden damarlar ters gitmiş ve birde akçiğer damar daralması var allah a şükür şuan iyi çok sıkıntı çekmiştik ENDER BEYİ BENDE TAVSİYE EDİYORUM GERÇEKTEN GÖZÜM KAPALI GÜVENİYORUM