Kızlar merhaba kızım 7.5 aylık 1 hafta oncesıne kadar suyu cok seviyordu hatta banyo yaptırırken cıglıklar atardı gulumserdı ama sın 1 haftadır banyoya girdiğimiz an feryat figan aglamaya basılıyor banyoda bısey den korku diye dusunerek bugun salonda yıkadın kuvetınde ama kuvetınde koyar koymaz banyo yapacağını anladı ve asla sakınlesmedı bu sıcaklarda yıkanmadan olurmu hıc sadece 2 gun yıkanmadı hemen pisik olmus ben buna nasıl bir cagre bulabıılırım tekrar yıkanmayı nasıl sevdıtebılırım yada bu gecıcı bir durummu basına gelen varmı ( bu arada oyunlada denedim fayda etmedi)