Kızlar bu konuda fikrinizi merak ediliyorum 11 aylık bebeğimle beraber yatıyorum bunun sebebi doğduğundan beri kolik, reflü besin alerjisi büsürü sıkıntısı vardı ve asla kucak dışında uyumadı, sonrası da besin alerjisinin skıntılarından sebeb tek bırakamadım bende onunla beraber montesorri yatakta yatıyorum 2 yaşa kadar böyle yapalım dedik eşimle ama bu konuda çok farklı fikirler var bir yanım diyor bu günleri geri gelmeyecek bebeğime mümkün oldukça yanında olayım diğer yandan tabi hayatımı etkiliyor. Uyku eğitimine karşıyım travmatik buluyorum verenlere saygım sonsuz haklı da buluyorum. Herkes kendince en doğrusunu yapıyor sizin doğrunuz nedir?