Bizde aynı durumdaydık 3.5 aylıkken başladı kaşıntı salya 4 aylıkken çıktı iki dişi birden ben ağız mendilini ıslatıp dolaba koyup onu veriyordum eline ya da kendim onunla masaj yapıyordum şimdi 7 aylık üst dişler patladı o da fena çok zor günler geçiriyor tetagil veriyorum