Papatya-eylul88 kızlar sabah kacta kalkıyorlar?gece uykusuna kaçta geçiyorlar?? bizim sabah kalkış:06.00 yada en geç 07.00 gece uykusu:20.00
aysebb Papatya-eylul88 7 de kalkıyor 2 gündüz uykusu yapıyor. Akşam 20.00-20.30 arası uyumuş oluyor. Bugün tam 10 ayı bitirdi 🥲 24 Ekim doğumlu
cinarssmommss Papatya-eylul88 merhaba benim bebekte 9 aylikta şeyi merak ettim gece aralıksız uyuyormu yoksa ara ara uyanıyor mu uyaniyorsa kaç kez uyanıyor yanlış anlamayın lütfen şey diyorlar bu aralarda gece uyanmalarinin azalması lazim diyorlarda benimki sürekli uyanıyor o yüzden soruyorum
ikiprensesbebiss Benimki de 7 de kalkıyor , akşam 8 8 buçuk da uyuyor :) iki uyku yapıyoruz gündüz ama üçüncüyü de istiyor zorluyor ama uyuyamıyor tam bırakmış değil sanırım
Papatya-eylul88 cinarssmommss benimki 20.00 da gece uykusuna geçiyor o uyanmadan ben 11 gibi tekrar mama veriyorum. sonra gece uyanıyor ama şöyle acıkıyor mamasini veriyorum gözü kapali oluyor zaten içip devam ediyor uykuya 1 kez uyanıyor oda saat 3.4 gibi
cinarssmommss Papatya-eylul88 anladım teşekkürler benimki sürekli uyanıyor geceleri bazen dört beskez uyandığı oluyor en az uyandığı ise 2 yada 3 oluyor
cinarssmommss Papatya-eylul88 valla herşey olabilir birşey diyemiyorum dişleri sis oda yapar diyorlar ama bilemedim artık çok yoruluyorum gündüzde uyumuyor gecede