Kızlar doğum yapalı 10 gün oldu Şu son 2 gündür bebeğimin gazı çıkmıyor birsuru yöntem denedim çıkarmıyor gazı emdikten sonra da kusmuyor ama öğürüyor ne yapmam lazım bildikleriniz varsa yardım edermisiniz lütfen kendimi çok tükenmiş hiç biseye yetemiyor hissediyorum