14b05
Senden geçen hormonlardan kaynaklı olur.
Burda önemli nokta bu akıntıyla beraber ateşi var mı kötü koku var mı idrarı nasıl??
Eğer idrarı koyu kötü kokulu ise enfeksiyondur.
Amaaaa idrarda koku problem yoksa gayet normal akıntı olması.
Benim kızımda da oldu ilk doğduğunda zaten normal kabul ediliyor.
5 aylıkken tekrar oldu beyazdı hatta götürdüm doktora hiçbir problem çıkmadı doktorum bunlarla beraber olursa endişelen dedi anlıkta olabilir bu durum dedi. Östrojen içermeyen doğum kontrol hapı kullanıyorum çok çok nadirde olsa bu da yapmış olabilir dedi