Tam 3 senedir kendimi bir türlü toparlayamadım sürekli bi hastalık ilk başalarda b 12 d vitamini demir düşüklüğü yüzünden hastanelik olurdum tam düzeldim dedim yüne döndük başa şimdi artılar eklendi karnımda değşik bi ağrılar oluyor adet dönemlerim çok ağrılı geçiyor aşırı gaz problemleri yaşıyorum gittiğim hiç bir doktor ne olduğunu sölemiyor onlara göre hiç bişey yok peki bu ağrılar neyin nesi hacım çıkacakmış gibi bi his oluşması elim ayağımın boşalması neyin nesi kafayı yicem