zet5_1 Kızlar benim 10 aylık oğlum var akşam 10 bucuk 11 gibi uyuyor sabah 12 1 gibi uyanıyor ama doğduğundan beri böyle hatta ilk başlarda 9 da uyuturdum yine öğlen kalkardı geç yaptırıyorum yine aynı çevremdeki herkes garipliyor sen çcocugu çok uyutuyorsun bebek dediğin sabah 7 de kalkar aktif olur senin ki hep uyuyor çok üzülüyorum germeyin elimde değil doğduğundan beri bu saate kadar uyuyor kalkmak istemiyor elimden biley gelmiyor bir kaç kere sabah erken kaldırdık hep ağladı ağlayarak uyuya kaldı gelişimi gayet iyi mesela henüz 10 aylık ama hiç bir yere tutunmadan iki üç adım atabiliyor dede gel git mama falan diyebiliyor alkış bay bay gel gel yapıyor eliyle ama çevremdeki herkes bebek aktif olur senin ki aktif değil erken kalkıp oyun oynaması gerekirken oynamıyor falan diyorlar korkuyorum benim çocuğum mu anormal
dilberhala1 zet5_1 Yav ne alaka çocuk uykuyu seviyor mis Ama bence akşam 8.30 yatırın yine 10 12 saat uyusun erken yatırmaya erken kaldırmaya alıştırın
eusems zet5_1 Etrafındakiler halt etmiş boşver yaa benim oğlum akşam 8de de yatsa gece 12de de yatsa sabah en geç 7:15te uyanıyor dualar ediyorum yarın 8de uyansın diye. Keyfini çıkarın çocuk 10 aylık adım bile atmış. Benim oğlum 11 aylık emekledi yaşından 1 2 gün önce bir kaç adım attı. Şimdi 13 aylık anca tam yürüyor. Üzülmeyin 😊 uykucu şiriiiin 🥰
defnemomm_ zet5_1 afedersiniz de çok sen kaşınıyorsun ha bacı sjsjdjjd susssss bence al nimet gibi başına koy da öp. Öf mis gibi be .
etuerk zet5_1 gelişme hormonu 20:00 02:00 arası salgılanır erken yatması çok iyi olur erken uyanması da bebek için verimli geçer. Siz bir düzen oluşturmamışsınız uyku konusunda alışkın olmadığı için de huzursuz oluyor. Öncelikle ayına göre gündüz kaç uyku yapacak kaç saat yapacak gece kaçta yatmalı onu araştırın sonra sabah 7 de uyandırın tahmini 2 saat uykusu gelir uyutun bir sonraki 2.5 3 saat sonra olur gibi gibi 3 uyku yapar muhtemelen 4. Uyku gece uykusu olur. Üç beş gün zorlanır ama alışır biraz siz üstüne gidin oyalayın dışarıya çıkarın burda iş sizde bitiriyor bebekler rutin düzen sever siz oluşturun. Benim oğlumda 4 uyudan 3 e 3 uykudan 2 uykuya geçerken bir kaç çok zorlandı ama alıştı bu gece uykusuna da iyi gelir. Sizin için şuan herşey normal görünür ama asıl ileri zamanda belli olur
zet5_1 dilberhala1 onu da denerim 2 aya kadar hep 9 da uyurdu ama yine öğlen kalkardı tekrar deniycem ama değişeceğini pek sanmıyorum herkes beni çok yargılıyor insan çocuğunu neden zorla uyutsun ya da bir bebek zorla nasıl uyur ağlar kalkar yani
zet5_1 eusems teşekkür ederim onun için hangi iyi ise sağlıklı ise o olsun bazı şeyler bizim elimiz de olmuyor maalesef insanlar öyle tepki veriyor ki istersen düzen oluşturursun yaparsın diye bir gün bebeğim cok uyur diye üzüleceğimi hiç düşünmezdim
dilberhala1 zet5_1 Aşkım çocuğun normal sadece uykuyu seviyor her çocuk cenevar gibi olcak diye bir şey yok ne güzel maşallah uslu uslu hep böyle olur inşallahhh 🌸
eusems zet5_1 zorla uyutuluyosa bana söyleyin nolur 😀😀 bak saece 1 saat daha fazla uyumasini istiyorum ama mümkün değil şimdiki bebişler kendileri ne isterse o 🫡
zet5_1 defnemomm_ evet bazen bende kendime gülüyorum çocuğum uyuyor diye üzülüyorum şaka gibi ama insanlar çok kırıcı konuşunca insan anneliğini sorguluyor ya da bebeğinde sorun var sanıyor
zet5_1 etuerk problem şurada ki oğlumun erken yatmakla ilgili bir problemi yok uyanamıyor orda sıkıntı yaşıyoruz yani zaten 2 aya kadar 9 da uyuyordu 8 buçukta yatırsaö o saatte de uyur problem sabah erken kalkamaması cok denedim kalkıyor en fazla 10 dakika durup saçını kulaklarını çekiyor ağlıyor yere yatıyor uyukluyor
zet5_1 tubasd evet doktorum da yeme içmesine gelişiminde problem görmediği için sorun olmaz her bebeğin farklı bir dünyası var demişti
suheyla92 zet5_1 gelisimi iyi diyorsunuz bence sadece uykucu bi bebis :) Bir sonraki kontrolunuzde bir sorun yine de, iciniz rahatlasin
defnemomm_ zet5_1 haklısın uyumayinca uyutamadin oluyor, güzel uyuyunca da salivermis iyi besleyemiyor vs vs biliyorum… İnsanlar kim ki ?? Onlara ne ? Asla kendinden ve anneliğinden taviz verme 🌸 🤍 Rabbim bağışlasın yavrunu sana, bizimkilerini de bizlere 💐
busraalanya zet5_1 benimkinde uyusa ya 8 9 a kdr razıyım 😄 boşver etrafı doktor tarafından bi sorunu yoksa çocuğun oh uyusun misss biz 8bucıkta yatıyoruz 6bucuk 7 de kalkıyoruz . Benim komşum var onun bebişte 11 aylık olacak akşam uyuyamıyor 12 de anca uyutuyorlar öğlene kdr yatıyorlar 11 12 ye kdr uyanmadan uyuyor çocuk . Ama akşam saatini 8 buçuk 9 alışsa eminim 8 9 da kaklar 😁
iki_prensesannesi zet5_1 kız ne alaka 😂 çocuk uykuyu seviyor benim kızımda 19 aylık günde 3 uyku yapıyor ama akşamda 9.30 dedim mi uyur o kadar uyuduğu uykuya rağmen arkadaşlarımın çocuklarına bakarım yani onlar İsyan ediyor uyumuyor bizimki bir öğlen uykusu ile kaliyo seninki çok uyuyor nasıl yapıyorsun falan diye hiç dert etme ne güzel keyfine bak ben öyle yapıyorum 😂😂😂😂