Yavrukedicik gebeliğin ilk sürecinde tsh değeriniz arttığı için yani gebelikten kaynaklandığı için hormonal yaşıyorsunuz bu durumu merak etmeyin geçecek 2.trimester de :)
Ayran içebilirsiniz ( tansiyon probleminiz yoksa )
Tuzlu gıdalar yine tüketebilirsiniz ( mesela galeta kraker gibi )
Düzelecek ayrıca kusarsanız da kusun yani ne var ki kimse sizi yadırgamaz her kadının başından geçen bir şey herkes anlayışla karşılar 🩷