3 ay 8 günlük bir bebeğim var sütüm yetersiz geldiği için artık mama da vermeye başladım ve bebeğim genel olarak 90 cc içiyor mama+süt fakat doktorumuz kilosunun geride kaldığını söyledi 120 cc ye çıkmak istiyorum fakat bebeğim almıyor 120 cc içmiyor kilosu da beni endişelendiriyor belki az değil diyeceksiniz (6100) sizce ne yapmalıyım doktor beni telaşlandırdı