Kızlar merhaba. Kızım 17 ay 1 günlük. Bir kaç gündür inatlaşmaları vs artmıştı. Ama dün geceden beri evde fırtına estiriyor. Gece bi uyandı uyumak bilmedi ve durmadan cırladı. Ağrısı vardır belki diye calpol verdim ama etki etmedi. Sabaha kadar durmadan bağırdı, ağladı. Hatta son çare belki susar diye sevdiği çizgifilmi açtım onu da izlemedi bağırmaya devam etti. Sallanarak uyuyor, bi ara ben sallamayı bırakıp babasına verdim. Sakinleşen çocuk bi anda bağırmaya başladı. Sebebi de ben sallayacakmışım😭 Belki diş sancısıdır diyorum ama gündüz de böyle, elinden bir şeyi alınca kendini yerlere atıyor. Hayır deyince asla kabullenmemeye başladı. Önceden böyle değildi hayırdan anlardı. Şimdi asla kabul etmiyor ağlamak da değil direkt cırlıyor, hiçbir şeyden memnun olmuyor, istediği şeyi yapınca da bu sefer başka şey için ağlıyor. 2 yaş sendromu başlangıcı mı bu? Ne yapmak lazım? Kafayı yiyecektim bugün gerçekten. Fiziksel yorgunluk değil ama beynim çatlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım. Akıl verin nolur 😭