Yaptıkları şeye bizim orada dil kırma denir. Aslında biz yetişkinler farkında değiliz ama konuşurken sesleri çıkarmak için dilimizi damağımıza yapıştırıyoruz, çekiyoruz vs oradaki kasları oynatıyoruz. Bebişlerimiz de bu kasların dönebildiğini hissetmeye başladığında sürekli deniyorlar. Yarın öbürgün babıldama dönemi, ses çıkarma dönemi için çok yararlı bir şey merak etmeyin. Dillerini emerler, döndürürler, dışarı çıkarıp bağırabilirler gayet normal hanımlar rahat olun 🌸