@Hyl-kbr1501 birkaç gün oldu, atlattık gibi gibi. Genelde 10 günde geçiyor. Tedavisi, kremi vs yok. Vücudundaki döküntülerle birlikte kaşıntısı oluyo. Ağzındada yara çıkabiliyo o yüzden beslenme reddi yaşanıyo. Doktor bize sıvı şeyler yedir bu süreçte demişti. Evet zor bi hastalık ve bulaşıcı. Bende duymuştum, başımıza gelince anladım. Yapılabilecek hiçbir şey yok, kendiliğinden geçecek. Ateş ilk gün oldu bizde, dahada olmadı