eymenikomoms
Ya benim kızımda çok güzel her şeyi yiyen bir bebekti. Şuan 1 yaşında. Diş çıkarma döneminde iştahı baya gitti ve düzelmedi hala
Bir de dediğiniz gibi, yemeği ağzından eliyle çıkarıp onunla oynuyor ya deliriyorum bazen gerçekten, saçına kulağına falan sürüyor. Her zamanda bir şey demek istemiyorum yemekten soğutursam falan diye
Ama hiç böyle değildi, tertemiz ne güzel yedirirdim😣