Emine1013 Oğlum var 3 yaşında özellikle yemek yedikten sonra karnım ağrıyor diyor çocuk doktoruna götürmüştüm elle muayne etmişti bişey yok dedi ama iyice sıklaştı var mı yaşayan
heygorl Emine1013 idrar yolu enfeksiyonu olabilir, belirli yiyeceklere alerjisi olabilir, gluten intoleransı olabilir, gaz problemi olabişir ve o yaşlarda bende sürekli karnım ağrıyor dermişim bağırsak parazitim varmış. Bence tahlil yaptırın
afraybars1 Emine1013 2 ay önce gittik aynı şikayetten (oğlum 4 yaşında) doktor elle baktı sorun yok gibi ama yinede bi film çekelim dedi çektirdik gaz dolu çocuk resmen büyük insanlar gibi gaz sancısı çekiyo dedi şurup verdi çok faydasını gördük şükür düzeldi sizde bi film çektirip ona göre ilaç kullanabilirsiniz canım geçmiş olsun
Emine1013 heygorl birde çok yenilerde bi komşumuzun kızı 4 yaşında miğde kanserinden vefat etti oda çok etkiledi beni
Emine1013 afraybars1 bizim doktor da elle baktı bir şey yok dedi ama tahlil istememişti bu sefer söyleyeceğim
Mavi22 Merhaba aynı sorun kızımda da var doktora gidicem yemek biraz yesin hemen karnım ağrıyor diyor
Emine1013 Mavi22 biz gittik tekrar ultrosana falan girdik sorun çıkmadı birde gastroenteroloji ye yönlendirdi onu bekliyoruz 9 unda randevumuz var birde ona baktırıcaz bakalım
zeyzry Emine1013 merhaba ne yaptınız acaba sonuçlandımı benimde 4 yaş oğlum var oda genelde yemek yerken karın ağrısı çekiyor
Emine1013 EzgiFatihKerem bir sorun olmadığını söyledi doktor paketli gıda çok tükettiğinde olabilr dedi çok şükür yok artık söylemiyor
Emine1013 damlazeynepayse paketli gıda çok tüketmesin dedi doktorumuz tuvaleti ile ilgili bir sıkıntımız yok şükür